< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (3)
Lipanj 2007 (14)
Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Najviše o pasmini ravnodlaki retriver, zatim nešto i o drugim vrstama retrivera, odgoju i njezi pasa, izložbe i sve što je vezano o psima



Free Music

Free Music



Free Music



Image Hosted by ImageShack.us



POSTEKIcerek

KrAđA
ReTrIvErI Na OkUpU
SlIkE
KvIz
MoJ pAs
MaLo O pAsMiNaMa ReTriVera
RaVnOdLaKi ReTrIvEr
AgIlItY
TEst
IzLOžBa PaSa
RaNg LiSta InTeLiGeNcIjE PaSa
SaMnOm StVoRiTe PoSt
NJeMaČkI LoVnI tErIjEr
PaS na DijetI
AnKeTiCa
JOš mAlo paSmInE
LaBrAdOr
PeSeKi I pesEkI I NaRaVnO OpIs PaSmInE
PoSt NaKoN DuGo VrEmEnA
PoMoZiTe Im
SaMoJeD i AmErIčKi StAfOrD TeRiJer
PrOnAđEn ZlAtNi ReTrIvEr
StOrY i FoTo NaTjEcAnjE
PrEkRaSnI MaLi RoTtWeIlErI
PrOnAđEn ZlAtNi
ReTrIvEr

UdOmItE oVe PrEkRaSnE mAlIšAnE
AfGaNiStAnSkI HrT i BeAgLe
Fox TeRiJeR i KavALiRsKI ŠpaNijEl KralJa CHaRlSa
A,b,C . . . AbEcEdA
NatJeCaNJe Je GoToVo
Za FaN BlOg AbOuT SaMoJeD
Ana- SvE O PeSeKiMa
JoŠ JeDna NaGraDna IgRa








Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

NATJECANJE

bok svima.
Ako želite možete sudjelovati u natjecanju s psima.
Potražite post " STORY I FOTO NATJECANJE!!!!!!!!!"
i sve pročitajte!

Hvala!finofinofinopjevapjevazujozujosretanwink




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Najdrazi sport za pse
Agility
Obedience
Flyball
Rad na tragu
Sluzbeni rad
Trazenje i lov
Trke hrtova
Vuca saonica kola i tereta
Ples s psima
Rad s ovcama (pastirski psi)
Cani cross
Mobility
Nijedan od navedenih
Nijedan jer neznam sto je to
pollcode.com free polls




Najljepsi retriver
Chesapeake Bay Retriever
Golden Retriever
Labrador Retriever
Curly Coated Retriever
Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Flat Coated Retriever
pollcode.com free polls





Sto zelite vidjet u sljedecem postu o psima
Izlozbe pasa (mjesto, datum prijave itd.)
Slike
Sportovi
Odgoj pasa
Njega pasa
Neznam, pisi sta zelis


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



href="http://xdesign.blog.hr">X design - blog predlošci i upute za izradu predložaka






Image Hosted by ImageShack.us


BLogovi koje vrijedi posjetiti . . . .

Tomy
Mirna
Ranch Martin Breg
O pesekima
Gold dog
Rotvajler Ben
Jedna cura sa super blogom o konjima, vrijedi posjetiti
Sara i Maja sa slatkim pesekima i zakon blogu o njima( psima)Cura sa super blogom
Za sve one koje vole samojede


POBJEDNICA STORY NATJECANJA . . .

Ana - sve o pesekima


Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Malo o meni i moja AbC ... abeceda

Ime : Anna
Prezime: Weber
Godine: 12 i 1 mj
Naj frendovi: Maja, Marcela, Mirna, Dorotea, Ines, Sanja, Ivana, Adriana, Gaby, Karlo, Kiki, Filip, Marko, ivan, Ano: Iva, Anamarija, Marija, Bruna, Dino
Naj pjevači: ima ih dosta
Životna želja: otići s naj frendicom Majom u Afriku, naučit razne strane jezike, naučit jahati, imati uzgajivačnicu ravnodlakih retrivera...
Volim: životinje, svog peseka, svoju obitelj, plivati i roniti, i ... uf još mnogo stvari. E da i konje, frendove i obitelj nesmijem zaboravit i peseke i .... pa nađe se, i simpu Nevolim: umišljene ljude, ljude koji vrijeđaju druge, ljudi koji muče životinje i .... Nađe se još stvari


ABC ... ABECEDA

A: Anna - tako se zovem, Adriana - zakon frendica s jahanja, Afrika - nakon studija planiram s najbolojom frendicom Majom otiči na taj kontinent, Anton - moj najbolji brat kojeg obožavam zezatinaughtyrofl ..., Anto - frend iz razreda
B: Banana - ukusno voće, Bukvica - mrzim kad mi je netko održavamadburninmad, Budala - poznam ih mnogo, Bačve - super sport s konjima (koja brzina)
C: Cigareta - nešto NAJOGAVNIJE NA SVIJETU, Cmmmok - hihihih, Cedevita - ukusno piće
Č: Čokolada - mmm finonjami
Ć: uf ... I don't know
D; Daruvar - tamo uvijek idem kod bake i dede, Diva - ime moje najdrže ljubimicecerek, Dino - jedan od mojih naj frendova koji obožava pse i snjim mogu satima razgovarati o psima, Don't stop the music - odlična pjesma obožavam ju
: DŽokej - što mislite
Đ: eh, pa ...... nemam blage
E: Engleska - država koju bih željela posjetiti,
F: Flat coated retriever - mislim da netrebam ni reć cerek, Filip - frend from class, Film - volim pogledat koji dobri
G: Gmazovi - ima nekih koji su super
H : Hrvatska - najljepša država na svijetu (živim u njoj), Hips don't lie - dobra pjesma
I : Iva - dobra frendica kojoj je danas rođendan (26.10.)
J: Jabuka - najbolje voće, Jahanje - bavim se tim sportom, omiljeni sport, Julija - cura koja me uči jahat, super je osoba
K: Konji . jedni od mojih najomiljenijih životinja, Kolači - moja baka pravi najbolje na svijetu,
L: Lana - super pjevačica,
Lj: LJubav - najljepši osjećaj na svijetu, Ljeto - najljepše godišnje doba
M:Mama - tu se nema što reći, mama je mama, Meso - nisam neki preveliki mesoljubac, More - obožavam more
N: Nika - moja mlađa seka, volim ju al tak zna nekad naživcirat nevjerovatno, Novac - mnogima najvažniji na svijetu (meni nije)
Nj NJihaljka, ljuljačka - kako hoćete, obožavam se ljuljat, NJurgalo - tak me tata zove kad se ljutimmadmadmadmad
O: Okovi na srcu - volim slušat tu pjesmu
P: Pas - obožavm pse i imam jednu malu ljubimice doma (ravnodlaki retriver)
R: Roza - lijepa boja, Ribice - volim ribice, Rihanna - super pjevačica, moja naj
S: Srce - simbol ljubavi, Suza - neznam objašnjenje; Starke - obožavam ih
Š: Školjke - obožavam ronit pa ih svake godine nakupim dosta
T: Tata - volim se s njim šalit, Toše - dobar, predobar pjevač, Teta Jadranka - uči me jahat
U
: Umbrella - odlična pjesma od Rihanne
V: Vanessa - super cura koja me naučila o konjima
Z: Zagreb - tamo sam rođena
Ž: ŽNJ -hehehehehehehehehehhehe

četvrtak, 31.01.2008.

Imena za peseke :)

Ako tražite imena ze pse slobodno zavirite ovdje i pogledajte što vas zanimathumbup



Imena.. (nisu po abecednom redu i malo su izmiješana)

Aly, Asya,Andy;Aloya, Aneya, Astra, Atra, Asy, Amy, Any, Ano, Asir,Aron, Arnold,Ary, Apashe (Apaš), Blacky, Bea, Ebba, Bay, Billy, Bond, Ben, Bely, Boa, Chris, Cea,Celly; Cina , Carrie, Ciria, CJ, Cindy, , Dea, Dee Dee, Diva, Dina, Dona, Dea, Deli, Don, Derd, Eny, Ely, Fina, Fly, Komet, DJ, Dor, Jord, As, Tory, Ten,Tia, Lena, Goldy

Evo vam par imena ... ako trebate pomoč za odabir imena za psa ,slobodno me pitajte. Neka imena se daju i po vrsti pasmine